August 24, 2009

Half&Half Set :)

5 comments:

Ági mama said...

Szuper jól néz ki a szetted! Gratulálok!!

KissBeads said...

Koszi :)

Kata said...

Szia Zsuzsi!
Ezért a szettedért teljesen oda vagyok, nagyon tetszik!!!!!!! :)

Drukkolok ám Nektek nagyon, minden nap eszembe vagy :)

Sajnos a süti elfogyott még mielőtt fotózva lett volna :(
Legközelebb fürgébb leszek :))))))))

Liza said...

Csúúúcs ez a szett!

KissBeads said...

Ejjj Kata! Pedig akkor biztos nagyon fincsi lett, ha elfogyott fotozas elott. En tegnap keksztekercset csinaltam, de alig birom magam visszafogni, hogy ne faljam be az egeszet. A szettemet horgoltam am, gyorsan megvan! Ja mar kevesebb mint 3 het, mar total be vagyok dagadva, faj itt is OTT is :))) es piszkosul rajtam van a pakolas!!!! Ez mar jo jel nem?

Szia Liza, orulok hogy beneztel! :)