January 08, 2009

Kipecezett a ....

Kata . Nekem ez egy tök uj dolog, mert ugyan webem volt eddig is, de blogozasban naggggyon kezdo vagyok... vagy inkabb mondjuk ugy analfabeta!!!

Szabályok:
Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett! Ossz meg magadról 7 dolgot, akár különleges, akár hétköznapi! Pécézz ki 7 embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba!Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve!

1. Total hulye vagyok a blogozashoz, azert halad ilyen lassan ez az oldal.

2. Konnyen felreertheto vagyok a kisse nyers es szokimondo termeszetem miatt.

3. Van egy szuper vagany majd 10 evesem, akinek eppen akkora szaja van mint az anyjanak....nnna ezert kit okoljak???

4. Nem hiszek a veletlenekben.

5. A gyongyozes mellett a masik szenvedelyem a hajvagas...Nagyon szerencses vagyok, hogy olyan munkam van, amit nagyon szeretek!

6. Ki nem allhatom a hazugsagot, es a szamito, ketszinu embereket.

7. Sajnalom, hogy nem lehetek kozelebb az otthoni Gyongytyukokhoz!! El sem hiszitek mennyire szivesen kotlanek veletek egyutt a gyongyokon!

VALTOZAS! Elozoleg ide kipeceztem par emberket, de most meggondolom magam. En mindenkit kipecezek!!! Minden kedves gyongybaratnomet egytol egyig! Mindenkirol tudni akarok :)) Nyugodtan vedd magadra kedves olvasom, akkor is ha azt gondolnad nem a te inged.... Puszi,Zsuzsi

No comments: